نشست مشترک فرمانداربا شهردار و اعضای شورای شهر بافق


فرماندار بافق:قطار توسعه در شهرستان بافق با شتاب خوبی به حرکت در آمده است


  " حسین ندافیان" در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر بافق که در فرمانداری بافق برگزار شد ، گفت:قطار توسعه در شهرستان بافق با شتاب خوبی به حرکت در آمده است که این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


ندافیان اظهار داشت: در سایه توجه و عنایت دولت وتلاش دولتمردان روند اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی در شهرستان سرعت خوبی گرفته است و مسئولان شهرستان بخصوص شورای شهر باید از این فرصت استفاده کرده و در چند ماه باقی مانده از سال جهاد اقتصادی تلاش مضاعف و جدی در تمام امور داشته باشند.


فرماندار بافق از تعامل مثبت و ارزنده شهرداری و شورای اسلامی شهر بافق تقدیر کرد و ارائه خدمات مطلوب در تمامی محله ها و معابر شهر، استفاده بهینه از امکانات و ارائه خدمات مطلوب را خواستار شد.


وی کار کردن برای مردم را توفیق الهی دانست و گفت:فضای کار درشهرستان بافق،فضای همدلی و تعامل بین مسئولان و نخبگان وجود دارد و برای رفع مشکلات از تمام ظرفیت ها و توان استفاده می شود.


فرماندار بافق با اشاره به مردم هميشه در صحنه شهرستان گفت : اعتماد مردم به مسئولان وخدمتگزاران نظام، وظیفه ما را در قبال ایشان دو چندان کرده و این ارتباط و تعامل سازنده مسئولان شهرستان با مردم ، عامل پیشرفت و ارتقاء شهرستان است و ما را در اجراي هر چه بهتر طرح های عمرانی وفرهنگی همراهي خواهد کرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا